2010. március 1., hétfő

Első díjam

Megkaptam első díjamat Nooni-tól. Nagyon köszönöm Neki, hogy rám is gondolt.
Nooni munkáit itt nézhetitek meg >>>>.

A játékszabályok alapján nekem is 3 kreatív bloggolónak tovább kell küldenem és egy pár dolgot mesélnem kell magamról.
Még a gyerekek egészen kicsik voltak nagyon sok képek rajzoltam és festettem üvegmatricával nekik. Szoktam kisebb plüss állatokat is varrni, főleg a kicsi szereti ezeket. Nagy kedvenc volt a süthető gyurma . Térfonással virágokat is készítettem régebben. Képeit itt találod meg >>>>.
De most ismét visszatértem a gyöngyökhöz. Még a tanulási korszakomban vagyok, van még tanulni valóm. De nagy igyekezettel és még több szorgalommal végzem. Nem szoktam elsőre feladni ha nem megy.
Ezt a díjat tovább küldeném: Susanne, Tiszi, Horimarika
Nekik sok sikert kívánok a további munkákhoz!
Bea

1 megjegyzés: